Thanks Thanks:  0
Ergebnis 1 bis 9 von 9
  1. #1
    Anfänger
    Registriert seit
    02.09.2018
    Beiträge
    4
    Total Downloaded
    0
    Total Downloaded
    0
    ReceiverDankeAktivitäten

    Openatv 6.2 image atma nasıl yapılır ?

    Arkadaşlar merhaba özellikle apachi70 abi özel mesaj ile sordum sana ama görmedin galiba burdan konu açmak istedim. Ben geçen ay viyanaya gittiğimde vu+ zero kutu aldım ordaki arkadaştan, istanbula getirdim şuan sorunsuz kullanıyorum fakat benim openatv sürümü 5.3 olarak gözüküyor eski sürüm atmışlar pek anlamıyorum bu işten forumları kurcalayınca son sürümün 6.2 olduğunu gördüm ikisi arasındaki fark nedir acaba bide bu kutuyu bana satan arkadaşla konuştum uzaktan güncelleyemiyoruz bilen birine götürmen lazım dedi ben kendim yapamazmıyım bu güncellemeyi ? Yardımcı olup biraz beni aydınlatabilirmisin bu konularda pek bilgi sahibi değilim malesef. Şimdiden teşekkür ederim.

    •   Alt Advertising

       

  2. #2
    +Plugin-Feed-Supporter+ Avatar von Apachi70
    Registriert seit
    06.04.2013
    Ort
    OpenATV
    Beiträge
    1.297
    Total Downloaded
    655,77 MB
    Total Downloaded
    655,77 MB
    ReceiverDankeAktivitäten
    dogrudur görmedim özelden...
    sana tek diyecegim bu islerden anlamiyorsan az zor bu is ?
    bilgin olmasi lazim!
    aldigin adam dogru demis bilen birine götür diye!
    yeni sürüm en güncel olan openatv 6.2 image dir, eski imageler güncellenmiyor artik , sendeki cok eski image!
    anlasilan sana herseyi ayarlayip vermisler?
    yeni image yüklediginde her özel kayitlarin eklentilerin silinir!
    önce sen burayi bir oku bilgi edin derim :
    Open ATV Handbuch

    sonrada burada en son olan image var senin cihaz icin:
    openATV Nightly Downloads

  3. #3
    Anfänger
    Registriert seit
    02.09.2018
    Beiträge
    4
    Themenstarter
    Total Downloaded
    0
    Total Downloaded
    0
    ReceiverDankeAktivitäten
    Eyvallah hocam zor iş ise kurcalayıp bozmayayım aynen herşey kurulu cihazı verdi arkadaş ama eski sürüm yüklenmiş peki eski sürümün olması bi sıkıntı yaratırmı ilerleyen zamanda bide çok bi fark varmı 5.3 ile şuanki 6.2 sürüm arasında yani tavsiyen nedir ne yapmam lazım ? Bilgi link’i için sağol ama almancam yok malesef viyanada arkadaş ziyaretine gitmiştim o aracı oldu aldım kutuyu geldim istanbula

  4. #4
    +Plugin-Feed-Supporter+ Avatar von Apachi70
    Registriert seit
    06.04.2013
    Ort
    OpenATV
    Beiträge
    1.297
    Total Downloaded
    655,77 MB
    Total Downloaded
    655,77 MB
    ReceiverDankeAktivitäten
    Zitat Zitat von Hakan1903 Beitrag anzeigen
    Eyvallah hocam zor iş ise kurcalayıp bozmayayım aynen herşey kurulu cihazı verdi arkadaş ama eski sürüm yüklenmiş peki eski sürümün olması bi sıkıntı yaratırmı ilerleyen zamanda bide çok bi fark varmı 5.3 ile şuanki 6.2 sürüm arasında yani tavsiyen nedir ne yapmam lazım ? Bilgi link’i için sağol ama almancam yok malesef viyanada arkadaş ziyaretine gitmiştim o aracı oldu aldım kutuyu geldim istanbula
    özür dillerim tam okumamisim senin almanca bilmedigini
    dedigim gibi en son openatv 5.3 29.03.2017 de sunulmus bizden
    Setting,Pluginlerin, vs. de Backup yaparsin ama sana tam bir güvence veremem olur diye !
    elbette iyidir en son sürüm hersey güncellendi!
    Vu+ sonunda bu cihaz

  5. #5
    Anfänger
    Registriert seit
    02.09.2018
    Beiträge
    4
    Themenstarter
    Total Downloaded
    0
    Total Downloaded
    0
    ReceiverDankeAktivitäten
    Zitat Zitat von Apachi70 Beitrag anzeigen
    özür dillerim tam okumamisim senin almanca bilmedigini
    dedigim gibi en son openatv 5.3 29.03.2017 de sunulmus bizden
    Setting,Pluginlerin, vs. de Backup yaparsin ama sana tam bir güvence veremem olur diye !
    elbette iyidir en son sürüm hersey güncellendi!
    Vu+ sonunda bu cihaz
    Tabiki de son sürüm her zaman güzeldir ileride eski sürümden dolayı sıkıntılar yaşarmıyım acaba ? ya aslında anlatımla uzaktan yapabilirim gibime geliyor ama sistemi bozarsam sonra uzaktan arkadaş kanallarımı düzeltip yapabilirmi onu bilmiyorum. Hocam özelden yazman mümkünmü acaba burayıda boşa şişirmiyeyim

  6. #6
    +Plugin-Feed-Supporter+ Avatar von Apachi70
    Registriert seit
    06.04.2013
    Ort
    OpenATV
    Beiträge
    1.297
    Total Downloaded
    655,77 MB
    Total Downloaded
    655,77 MB
    ReceiverDankeAktivitäten
    Zitat Zitat von Hakan1903 Beitrag anzeigen
    Tabiki de son sürüm her zaman güzeldir ileride eski sürümden dolayı sıkıntılar yaşarmıyım acaba ? ya aslında anlatımla uzaktan yapabilirim gibime geliyor ama sistemi bozarsam sonra uzaktan arkadaş kanallarımı düzeltip yapabilirmi onu bilmiyorum. Hocam özelden yazman mümkünmü acaba burayıda boşa şişirmiyeyim
    ne demek tabi ki?
    bak artik nasil yapmak istiyorsan yap?
    bence sen hazir ariyorsun herseyi!
    sana burada linkler sundum orada ne yapacagin yaziyor?
    az da kendin google amcadan arasan her seyi bulursun?
    yeterince burada böyle konullar var az arastir derim?
    ben sorumluluk alamam sonra calismaz ise ?
    kendine güveniyorsan yapa billirsin!
    daha da bu konuyu uzatmaya gerek yok !
    yazdiklarin hep ayni?

    bu sekilde yapmak istiyorsan yap:

    Image flashen için en az 1GB USB bellek gerekir.

    USB-Stick FAT32 üzerinde mümkün olan en küçük tahsis ünitesiyle biçimlendirilmelidir.

    Aşağıdaki prosedürü:

    1.image indirin

    2. Winrar ile dosyayı sabit diske çıkartın

    3.Vu klasörünü kopyalayın ve USB çubuğuna yapıştırın.

    Klasör yapısı şu şekildedir: vuplus/zero

    4. Henüz tamamlanmadıysa: cihazi kapatın.

    5. Tüm USB aygıtlarını cihazdan çıkarın.

    , > USB Stick Vu'nun önüne takın.
    Alıcıyı geçiş anahtarından kapatın.
    Açma anahtarını kullanarak alıcıyı açın.

    Dikkat: Kutunun gücü kesilmemeli veya USB-stick çekilmemelidir.

    Flash süresi yaklaşık 3-6 dakikadır.

  7. #7
    Anfänger
    Registriert seit
    02.09.2018
    Beiträge
    4
    Themenstarter
    Total Downloaded
    0
    Total Downloaded
    0
    ReceiverDankeAktivitäten
    Zitat Zitat von Apachi70 Beitrag anzeigen
    ne demek tabi ki?
    bak artik nasil yapmak istiyorsan yap?
    bence sen hazir ariyorsun herseyi!
    sana burada linkler sundum orada ne yapacagin yaziyor?
    az da kendin google amcadan arasan her seyi bulursun?
    yeterince burada böyle konullar var az arastir derim?
    ben sorumluluk alamam sonra calismaz ise ?
    kendine güveniyorsan yapa billirsin!
    daha da bu konuyu uzatmaya gerek yok !
    yazdiklarin hep ayni?

    bu sekilde yapmak istiyorsan yap:

    Image flashen için en az 1GB USB bellek gerekir.

    USB-Stick FAT32 üzerinde mümkün olan en küçük tahsis ünitesiyle biçimlendirilmelidir.

    Aşağıdaki prosedürü:

    1.image indirin

    2. Winrar ile dosyayı sabit diske çıkartın

    3.Vu klasörünü kopyalayın ve USB çubuğuna yapıştırın.

    Klasör yapısı şu şekildedir: vuplus/zero

    4. Henüz tamamlanmadıysa: cihazi kapatın.

    5. Tüm USB aygıtlarını cihazdan çıkarın.

    , > USB Stick Vu'nun önüne takın.
    Alıcıyı geçiş anahtarından kapatın.
    Açma anahtarını kullanarak alıcıyı açın.

    Dikkat: Kutunun gücü kesilmemeli veya USB-stick çekilmemelidir.

    Flash süresi yaklaşık 3-6 dakikadır.
    Eyvallah hocam çok sağ ol yardımların için söylediğin adımlarla yapmaya çalışıcam.

  8. #8
    +Plugin-Feed-Supporter+ Avatar von Apachi70
    Registriert seit
    06.04.2013
    Ort
    OpenATV
    Beiträge
    1.297
    Total Downloaded
    655,77 MB
    Total Downloaded
    655,77 MB
    ReceiverDankeAktivitäten
    Hadi bakalim ...

  9. #9
    Anfänger
    Registriert seit
    08.02.2015
    Beiträge
    2
    Total Downloaded
    20,71 MB
    Total Downloaded
    20,71 MB
    ReceiverDankeAktivitäten
    apachi70 ustad daha çok vu ultimoya ham imaj ver backup attım ancak vuplus kolasörü flahs diski formatlayıp cihaza takıyorum arka şalteri kapatıp _ işaretini basılı tutuyorum anacak cihaz eski imajla açılıyor neden acaba nerden hata yapiyoruz yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler


Stichworte

Lesezeichen

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •  
Diese Website benutzt Cookies
Wir benutzen Cookies um Sitzungsinformationen zu speichern. Dies erleichtert es uns z.B. Dich an Deine Login zu erinnern, Einstellungen der Webseite zu speichern, Inhalte und Werbung zu personalisieren, Social Media Funktionen anzubieten und unser Datenaufkommen zu analysieren. Wir teilen diese Informationen ebenfalls mit unseren Social Media-, Werbe- und Analysepartnern.
     
Alle Zeitangaben in WEZ +1. Es ist jetzt 00:54 Uhr.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 (Deutsch)
Copyright ©2019 Adduco Digital e.K. und vBulletin Solutions, Inc. Alle Rechte vorbehalten.
Resources saved on this page: MySQL 11,76%
Parts of this site powered by vBulletin Mods & Addons from DragonByte Technologies Ltd. (Details)
vBulletin Skin By: PurevB.com